<3

[ 2010-03-14 ][ 00:36:32 ]



Spenderade intensiva och underbara timmar med Linn & Anna (Robert var också med på ett hörn), sweet sweet honeys. Vi fick lite klarhet i en del med bloggfesten vilket känns galet bra och jag tror att det kommer bli riktigt roligt med tävlingar och fantastiska människor att mingla med och lära känna lite närmare.
Nästa vecka kommer inbjudningarna börja ramla in och vi håller tummarna stenhårt att de ska se bra ut haha.

Jag gav alla mina sponsorkartonger till Linn så vi får lite större koll på allt (lättare när allt är på ett ställe) och jag må säga att vårt gästrum blev glad för det, för nu syns det faktiskt att det är just ett gästrum ^^,.

Kika in på Linns blogg för att se bilder från idag (ska stjäla dem sen, kunde inte göra det nu ^^,)

Efter att vi träffat Linn & Anna gick jag och Robert omkring på Rusta för att försöka hitta en ny matta till hallen (lyckades dock inte kan jag tillägga, jobbar det ingen där förutom den stackaren i kassan eller?) men när vi var där så ringde Pult och frågade om vi ville komma och käka hos dem senare på kvällen, vilket vi såklart ville.
Så vi åkte och hämtade upp Atlas hos mamma och begav oss hem till Pult och Linda där vi blev bjudna på tacos, öl, vin och Ben & Jerry glass (nam nam).

Så nu är Atlas nyhånglad med Fiffi (Pult och Lindas lilla terrier) och vi är mätta och belåtna och väldigt väldigt trötta så nu är det bara att hälsa på kudden som gäller.


Kommentarer
anna

hihi, ni gör mig glad!

Therése | Stylish-B.se

Man blir faktiskt lite avis på att ni funnit varandra så bra =) Jag har iof valt att bryta med alla här nere men man saknar närheten av vänner ändå. Men hellre själv än en massa falska människor som tar energi.



2010-03-14 @ 17:43:05
Hemsida: http://stylish-b.se
Bögen från Dalarna

Oh, spännande! Ser fram emot detta.



Blir det hela Dala-bloggsskaran som samlas då? Haha.

2010-03-14 @ 18:20:54
Hemsida: http://gaymasen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...