SMS-inlägg

[ 2010-06-06 ][ 13:58:06 ]



20100606720 (MMS)

Blev riktigt trött på vårt gamla fula balkongbord så jag kände att det behövde en uppfräschning. Sagt och gjort, fick en spetsgardin från mormor och vit sprayfärg hade jag hemma och till myggens glädje gick jag ut i skogen och sprayade bordet. Jag är galet galet nöjd med resultatet och så har jag köpt ett silverfärgat fat, ett vitt blockljus och ett ljusrosa, samt en... boll kan jag väl kalla det att dekorera mitt "nya" fina bord med. =) Jag ska visa er sen hur det hela blev, så snart allt är på plats på altanen.


Kommentarer
Stina Ahlenius

Åh, gud va snyggt. Jag har länge tänkt att jag ska göra så med ett par garderobsdörrar men aldrig kommit till kritan men nu blev jag sååå inspirerad. Funderar på att köra lika på vardagsrumsbordet oxå... Körde du med färgspray på flaska eller???



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...