Inredningstokig.

[ 2010-01-20 ][ 15:08:51 ]



Jag kunde knappt somna igår. Det enda som snurrade runt i huvudet på mig var inredning, inredning och inredning haha. Och då menar jag inte byta-ut-alla-möbler-och-göra-om-helt utan göra om med små medel.
Tex så har jag funderingar på att köpa vit sprayfärg och spraya mina korgar vita så att de blir mer enhetliga samt köpa sidenband och knyta runt dem alt. köpa ett fint randigt, rutigt eller prickigt tyg och sy och lägga i korgarna samt vika över som en "krage" och en rosett. (Hoppas ni förstår hur jag menar ;) )
Trots att jag inte är allt för händig med symaskinen så tycker jag att det är ändå något som även jag borde klarar av.

Sen såg jag framför mig ett fint vitt överkastet på vår säng. Och kanske fina randiga kuddar i pastell och vitt. Eller varför inte mixa och matcha med rutigt, randigt, olika färger samt texturer?



Tycker du om att inreda?

Kommentarer
Tess | Stylish-B.se

oooh jag älskar att inreda. Men tyvärr har jag inte pengar till att göra allt direkt haha.

Anonym

De va kanon snyggt. Och hon passa väldigt bra i det.



Och visst trivs hon med det =)

2010-01-20 @ 19:58:51
Linda

Det är bara fint med mig, själv då?



Ja jag tycker det är roligt att hålla på och fixa hemma, önskar man hade mer pengar bara så man kunde göra allt man ville på en gång hehe

2010-01-20 @ 22:05:48
Hemsida: http://sweetkay.blogg.se/
Elise

jag ÄLSKAR att inreda. men det går ju inte riktigt hela tiden förrän man flyttat hemifrån vilket nog blir snart :D

2010-01-20 @ 22:11:52
Hemsida: http://lisessa.blogg.se/
Elin

Finns så galet mycket fint att fixa och dona med när det gäller inredning.. så jag kan erkänna att jag är precis likadan.. ;)

2010-01-21 @ 10:50:27
Hemsida: http://ellee.devote.se
nathalie

(OBS! DETTA ÄR INTE REKLAM!) Hej, jag såg att du hade varit med i en tävling hos catharinamodell.blogg.se för ett år sen ungefär (november, 2008) och du vann! Har du fått hem ett pris? Jag vann nämligen för några månader sen (november, 2009)en stor goodiebag från blogawards av henne. Men hon har inte skickat denna och hon raderar mail, kommentarer, inlägg osv. osv. (svarar inte heller) Jag tänkte om det var så att hon gjort så mot dig med? Snälla hör av dig isåfall! Kram! (har skrivit inlägg om detta med printscreens så detta är inget som är "påhittat" detta är verkligen äkta!!)

2010-01-22 @ 21:39:14
Hemsida: http://xnathalie.blogg.se/
J o H a N N a

ohh jag älskar inredning =)

2010-01-23 @ 08:59:23
Hemsida: http://johannaspratstund.blogg.se/
nathalie

sv: Hej igen, jo jag funderar på om man ska anmäla till blogg.se eller tillochmed till polisen eftersom att det är falsk publicitet.. Hon får ju fler läsare genom sina tävlingar.. Tror du att du skulle kunna va på att "anmäla" detta, jag tror att det väger mer ifall att det är fler än en som säger till. Jag har tänkt att ringa kundservice (blogg.se) på telefon imorgon. Dum brud som inte fattar att folk "kommer på henne".. Riktigt tråkigt att det finns såna människor! Hör gärna av dig om du har mailet du fick kvar eller några utav dem du själv skickat eller skärmdumpar som kan göra "klagomålen" mer äkta! (:

2010-01-24 @ 20:41:48
Hemsida: http://xnathalie.blogg.se/
Maria

hejsan!

jag skulle behöva din hjälp. Jag utbildar mig till frisör i en liten stad som heter växjö. Jag har fått i uppgift att leta fram bilder på olika loops i en uppsättning men har inte hittat någon. Har du någon bra sida där jag kan hitta det?

tack på förhand och ta hand om dig!

kram Maria

2010-02-13 @ 22:13:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...