Haircut.

[ 2010-01-18 ][ 21:29:26 ]



Jag gjorde en sån jäkla cool klippning på en 50+ dam, och såklart hade jag ingen kamera med mig. =/
Hon kom in med en lite masfrilleaktig frisyr och jag klippte henne i ganska korta längder på sidorna, något längre baktill och uppepå, sjyssta polisar och så tunnade jag ur hennes hår ganska kraftigt för att få ganska luftiga och spretiga toppar. 
Det blev en mycket mer ungdomlig frisyr, hon föryngrades i alla fall en 10 år! Hon blev då nöjd för hon bokade in en ny tid på en gång. =)

Jag har kommit på mig själv att jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera om mitt arbete på
min salong, så jag ska försöka bättra mig. =) 



Januari är en ganska lugn månad så välkommen in och klipp, klipp och färga, permanenta, ja vad ni nu vill!
Tider kan bokas på: http://hairdesignbymagenta.se/ (direktlänk internetbokning: http://www.bokadirekt.se/Bookings/Default.aspx?sru=1491) eller på 0250-12919.

OBS!
Ni som läser bloggen och bokar har 10% rabatt på alla behandlingar hos mig* om ni anger "Blogg" vid bokning!
* Gäller ej hårförlängning.
Rabatten gäller till och med 29 januari.

Kommentarer
Elin

Hade jag bott längre upp i landet hade jag lätt haft dig som frisör! Du verkar riktigt duktig, och dessutom verkar du vara en underbar människa :)

Anna

Hmm. Sitter å funderar på om de är min mor du menar? :P

2010-01-20 @ 11:07:11
Hemsida: http://jernpiller.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...