Guldglänsande dag.

[ 2010-01-26 ][ 21:22:45 ]



Idag har jag haft en sådan där dag med guldglänsande ram runt.
Jag känner mig djupt tillfredsställd med mig själv, mitt arbete och allt runt salongen och det känns helt underbart. Jag känner mig helt enkelt stolt över mig själv och över
salongen.
Hade möte med en av mina leverantörer och valde att byta färgsystem så det kändes otroligt läskigt men också otroligt spännande. På måndag kommer den nya färgen så här ska läras att tänka om! Som tur är så är systemen uppbyggda på samma sätt och samma nummer, men det är ändå lite som ska ställas i huvudet.

Det är lite lustigt för när jag åkte från salongen kände jag lite panik över att jag valde att byta färgsystem men på något sätt måste det ha varit rätt, för när jag kom hem kände jag mig så nöjd med mig själv och min dag.
I morgon har jag en riktigt rolig dag framför mig med kunder och framför allt en av mina favoritkunder som ska få en helt ny färg och en helt ny look, vilket alltid är spännande, utmanande och roligt.

Har du dagar där du känner dig stolt och nöjd över dig själv? Eller är det bara jag som är ego? ;)

Gamla bilder på hårförlängning:



Kommentarer
Linda

Haha ja men måste spara ut håret bara, känns som om det kommer ta evigheter=/

jess

härlig med såna dagar!!! själv har jag inte haft en kund på hela dagen och hade tänkt att fixa en hel massa saker här hemma men har inte gjort ett endaste skit.. Blä för mig!!! har 2 inbokade kunder på hela veckan...

2010-01-26 @ 21:35:42
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/
Linda

Super duper kort, typ som headern:P. Det borde finnas ett piller man kunde äta mot hårväxt, visst det finns säkert MEN funkar dom!?

2010-01-26 @ 21:53:59
Hemsida: http://sweetkay.blogg.se/
Marie

Så spännande ;)- syns imorgon. Kramar

2010-01-26 @ 22:02:42
Anonym

Jaa ibland har man ju sånna dagar, och de är härligt. Dom kunde väl ha varit fler bara! :) Jätte fin hårfärlängning du har gjort!



2010-01-27 @ 12:07:04
Hemsida: http://theadamsfamily.blogg.se/
Marie

Har sagt det förr, o jag kommer att säga det igen........... Du är bäst !!! Jisses va snygg färgen blev <3!! Tack för idag. Kram

2010-01-27 @ 21:16:33
Casandra

Det är klart att man kan känna sig stolt ibland, det ska man göra :) Man ska vara stolt för det bra man gör, absolut inget fel. Jag håller själv på med hår och är lika stolt var gång det blir fina resultat =)



Fin blogg du har föresten!

2010-02-01 @ 18:30:32
Hemsida: http://cazsie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...