E.l.f Minty Lip Gloss.

[ 2010-01-12 ][ 20:54:29 ]



 


Minty Lip Gloss 42,70kr.

Det trillade ned ett litet paket från
E.l.f som innehöll ett Minty Lip Gloss i färgen Miami och jag har använt den en dag - en enda dag - och jag är redan frälst!
Den luktar gott, den smakar oerhört gott (jag måste hindra mig själv från att slicka mig om läpparna), man får en svalkande härlig känsla och den sitter fantastiskt bra. Jag kan ha den i flera timmar (om jag inte slickar på läpparna såklart ;) ) utan att den mattas av.

Jag ska beställa mer make up från dem och om den är lika bra som lip glosset - ja då har jag funnit mig en ny sminkbibel!

Jag kan glädja alla med att de håller fruktansvärt bra priser och frakten ligger enbart på 48,19kr (från England).

Jag uppdaterar sedan vad mitt kalas gick på samt vad det var jag beställde.

Ett stort tack Ingrid på E.l.f som så skickligt valde ut just den rätta färgen för mig!
Deras hemsida hittar ni HÄR.

[Update]

Det här beställde jag:

* Blush - Candid Coral #83133 42,70kr
* Lengthening And Volumising Mascara - Black #81401 42,70kr
* Duo Eyeshadow - Butter Pecan #4301 18,30kr
* Duo Eyeshadow - Olive #4302 18,30kr
* Shimmering Facial Whip - Golden Peach #1207 18,30kr
* 2 In 1 Conditioning Gloss - Love it #82403 42,70kr
* Eyeliner And Shadow Stick - Black/smoke #81102 42,70kr
* Single Eyeshadow - Coffee Bean #81126 42,70kr

Det hela gick på totalt 316,59kr inkl. frakt.

Helt makalöst! Det är ju löjligt att lyckas köpa en helt ny sminkväska för enbart 317kr, och att det dessutom ingår frakt! Jag känner mig supernöjd och superglad! =)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...