Hate - love.

[ 2010-02-13 ][ 22:36:45 ]



Jag och bloggen har kommit lite på kant med varandra, som ni kanske har märkt. Sen blir det väl inte bättre av att jag har blivit en ganska upptagen tjej.

Det är ganska mycket som händer just nu med bloggfest som ska planeras, plåtning med
Linn & Shimmer, mycket jobb med både Shimmer och salongen. Inte för att jag klagar ;)
Jag älskar att ha fullt upp, jag känner mig mer... ja levande då!

Nu tror jag att jag ska leta reda på någon bra film och sen lägga mig i sängen och glo på den =P


Kommentarer
johanna

jag tycker du är alldeles fantastiskt fin

Linn

Ska bli så kuuul snygging!

2010-02-14 @ 21:08:20
Hemsida: http://linnlowes.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...