Today is a better day.

[ 2010-02-17 ][ 11:56:57 ]



Idag är det TACK OCH LOV ingen skitdag! Hela min värld var helt ur balans igår, och allt gick åt skogen. Tänkte jag skulle baka och ha mig men vågade inte göra det utifall att jag skulle bränna allt jag bakade med tank på att mycket gick fel igår. =)

Jag har fått lite kommentarer ang.
Försökskanin sökes, där ni säger att det är synd att ni inte är blonda eller har långt hår.
* Blond är det bra om ni är eftersom det är lättare att få en klar fin färg på slingorna.
* Längden var då skitsamma, det går att göra roliga färgningar även på ett kort hår! =)

Så är du intresserad, ring 0250-12919 eller maila mig på [email protected]! =)

Kommentarer
Anna

TjoHo! Är det permanent färg...? Då blir jag ju inte blond nå mer? Kram!

2010-02-17 @ 20:42:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...