Shimmer.nu <3 Linn

[ 2010-02-28 ][ 09:12:27 ]



Gårdagen var helt underbar, och igår kväll och idag var och är jag så trött så jag vet knappt vilket ben jag ska stå på. ^^,
Jag säger bara det här: Fy sjutton så glad jag är att jag valde helt rätt modell till mina kläder! =D
Linn är en supersöt, genomgo och fantastik tjej som verkligen kan bära upp kläderna till max! Hon gjorde verkligen ett fantastiskt jobb.
Jag lovade er behind the scene bilder, men Linn var snabb i vändningarna så ni kan se några blder på hennes blogg -
Linnlowes.com.
Jag ska stjäla dem av henne sen och slänga upp dem här jag med. ^^, 

Linn - Tack för en underbar gårdag och för otroligt fina bilder! =)

Nu ska jag försöka hitta ork och ta mig upp ur sängen haha.

Kommentarer
anna

Helt underbart vackra bilder på en otroligt vacker tjej och galet snygga kläder. Kan inte bli annat än succé! <3

fridas beuty blogg

okej , nää mascara måste man ha :)

2010-02-28 @ 09:55:39
Hemsida: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Linn

Kära du!

Vi måste dejta på msn sen o bestämma bilderna! :) Har redigerat 30stycken nu, hihi. puss! <3

2010-02-28 @ 10:04:52
Hemsida: http://linnlowes.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...