Fortfarande helt åt helsike.

[ 2010-02-21 ][ 11:14:28 ]



Jag får fortfarande inte till det och till råga på allt så har RSS bilden hoppat upp under headern. *morr*
Jag tror jag återställer kodmallar och stilmallen snart och börjar från början, ibland kan det vara lättare än att sitta och leta vad sjutton man har gjort fel.

Om det finns någon snäll själ som kan hjälpa mig idag så vore jag oerhört tacksam.

[Update]

Åh jag blir så förbannad! Mitt i när jag höll på och fixade med koderna så startar datorn om sig, bara så där!! *morr, spott, fräs*
Nu skiter jag i det här till jag lugnat ned mig lite.

Kommentarer
Anonym

vi alla har våra favoriter , vilket produkt skulle du inte klara dig utan i skönhets hyllan ?



friiiidaenocksson.blogg.se

2010-02-21 @ 12:02:16
anna

En liten tröst.. det ser iaf bra ut när man går in här för att kommentera :) Hoppas det löser sig! Jo då, känns som det kommer bli hur bra som helst. Mår du bättre idag? Hade varit så kul att träffa dig. Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...