Crazy colors

[ 2010-02-26 ][ 08:44:13 ]



Jag har haft lite galna dagar så det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr =/
Igår hade jag en craaaazy färgning (hennes hår sög åt sig pigment så de kalla slingorna jag la blev lila =S Totally wacko!) som verkligen drog ut på tiden så jag var hemma ca 21.30, slängde i mig middag och sen bar det av direkt till sängen.
Idag hoppas jag kunna få lite småpauser i alla fall, och att jag kommer hem i en lite vettigare tid eftersom det är photoshoot för
Shimmer som gäller i morgon, och jag hoppas jag ska vara hyfsat utvilad om jag ska slinka med på en bild eller två. ^^,

Nu lär jag sätta upp farten om jag ska hinna käka, göra i ordning mig samt gå ut med doggyn.

Ha en underbar dag så ska jag svara på era kommentarer senare! =)

<3

Kommentarer
simone

Låter som ett späckat schema :) Hoppas du får vila lite i helgen iallafall :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...