Kontrollfreak

[ 2010-12-08 ][ 08:00:00 ]





Diezel

Idag ska jag försöka hinna med lite ärenden, jobba och (förhoppningsvis) fixa lite med min bokföring.
Ibland önskar jag att jag hade någon som gjorde min bokföring åt mig, som höll koll på allting åt mig och som hjälpte mig med allt. Då hade jag kunnat läsa, äta osbågar och pillat mig i naveln hela dagarna ;)
Men samtidigt skulle jag inte vara beredd att släppa kontrollen och låta någon annan ta hand om allting. *Kontrollfreak*
Så med andra ord så får jag fortsätta att göra allt själv ^^,

Det var längesedan jag bloggade intensivt och jag har nästan glömt hur det var, vad jag kan skriva om och sådana saker. Känner att jag är lite ringrostig, men med förhoppning om att spärren ska släppa och den verbala (skrivna?) diarrén kan börja.

Något speciellt ni vill läsa om?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...