Jag <3 kreativ

[ 2009-09-05 ][ 17:05:48 ]



Åh jag älskar verkligen att vara kreativ!
Jag har suttit och gjort grunden för tre tavlor, en pojknalle, en flicknalle och en ängel. Så imorgon ska jag plundra mammas förråd på akrylfärg och färglägga dem. De är otroligt söta och jag tror de kommer bli riktigt fina när de är klara! =)

Jaha, annars då. Hmm det har varit otroligt mycket jobb nu i veckan. Jag har dessutom fått en ny elev så det var premiär för henne igår. Verkligen en kanonduktig tjej! =D Hon går i trean och heter Amanda, så vill ni boka in er på henne får ni lov att ringa 0250-12919 än så länge för jag har inte hunnit med att lägga upp internetbokning på henne.

Och där sinade orden...

;)

Kommentarer
Anonym

tack! Vd glad jag blir!!! Jasså, va synd, då blir hon inte lika fin :( Hmm.. Kramis /eva.blogg.se

2009-09-05 @ 23:26:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...