Drömmer mig bort.

[ 2009-09-19 ][ 19:20:49 ]



Jag sitter och drömmer mig bort om hus.
Om man skulle köpa ett färdigfixat hus (dyrt) och hur det skulle vara, om man skulle köpa ett ruckel (billigare) och rusta upp det precis som man vill ha det. Och om jag skulle rusta upp det, exakt HUR jag skulle vilja ha det. Jag drömmer om ett vackert stort kök med vita skåpluckor, kanske några glasluckor i ett eller ett par av överskåpen, inbyggt vinställ, inbyggd spis och spishäll, svart bänkskiva, kyl och frys i rostfritt stål... Gärna en vedspis för att höja mysfaktorn.


Något åt det här hållet.

Badrummet ska vi inte ens tala om, jag skulle vilja ha ett minispa hemma med bubbelbad, gärna en liten kamin alt. öppen brasa för extra myskänsla. Infällda spots i taket, ja ni kan kanske följa min tankegång? =)



Hur vill ni att ert drömhus ska se ut? =)
Någon som köpt ett "ruckel" och fixat till det? Ungefär hur mycket gick er renovering på?


Kommentarer
hilea

Men va tråkigt. Hur mycke ville ni låna?? Grymt flotta bilder=)

Miss0 - svensk tjej i Oslo

Hej vännen :)



Åh ja, hur många gånger han man inte drömt sig bort om ett finare och lyxigare hem? Gilla badrummet du posta upp ;)



Hur är allt med dig då? Det var ett tag sen! Hoppas allt är bra :) Vad stor och fin Atlas har blivit!

2009-09-19 @ 23:07:59
Hemsida: http://www.miss0.se
Karin

Där skulle jag kunna tänka mig o bo :) Jag skulle vilja ha en gammalt hus o fixa iordning, gärna ett 30tals hus, de e så små o mysiga och jag håller m dig, en vedspis i köket e väl bara så mysigt :)

2009-09-20 @ 13:40:16
Hemsida: http://lillak24.blogg.se/
Elin

Härlig badrumsbild! :)



Åhh ja hus är underbart, älskar vårat hus!! :) Vart hade ni kunnat tänkt er hus någonstans då?

2009-09-21 @ 12:39:27
Hemsida: http://ellee.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...