Snart klar! =P

[ 2009-10-25 ][ 23:49:25 ]



Puh!
Nu är jag klar med bokföringen på ett företag i alla fall, nu ska jag bara fixa klart det andra, men som tur är så är det inte så mycket att göra där, så jag är nog klar om ca en halvtimme. =P
Jag är ju expert på att vänta till sista minuten med att göra saker och ting, och jag verkar inte kunna ändra mig hur mycket jag än bestämmer mig för att göra annorlunda nästa gång!

Jäklar så mycket bokningar det kommit in på salongen under helgen! =) Det märks verkligen att dömånaderna september och oktober går mot sitt slut, och snart kommer den gigantiska ruschen inför jul börja (I love!).
Jag hoppas bara att folk har framförhållning att boka in sig redan nu inför jul så det inte blir som förra året att folk ringer dagarna innan och vill ha tid och det är knökfullt.

Nej nu ska jag fixa klart resten så jag får gå och sova!

Natti angels!

Kommentarer
jess

Du har ju oxå tränat lite då å då har jag sett!? Å promenader tar ni ju hela tiden de e oxå träning ;O)

jess

(Y) det är ju träning de me ;)

2009-10-26 @ 00:33:42
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/
Eleonore

Va kul att hon blev glad för dem :D



Är det inte svårt med bokföring? :)

2009-10-26 @ 07:40:28
Hemsida: http://fikamed.blogg.se/
Mina

Godmorgon söta.Allt bra med dig denna måndag morgon..Hoppas att din helg har varit en skön helg som min.kram kram

2009-10-26 @ 08:49:38
Hemsida: http://blondis81.blogg.se/
Abhi

Miss G!Om man skriver se5 bra som du, fe5r man re4kna med bus fre5n Jantelagsve4ktarinnan. Betvinga henne! Begrav henne! Men begre5t henne inte!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...