Skäms!

[ 2009-10-21 ][ 11:17:37 ]



Okej, nu skäms jag.
Jag gick igenom mina kommentarer och insåg att jag hade obesvarade kommentarer ända sen mars. =/
Nog för att jag har varit allmänt slut, haft massa annat att göra osv. Men det är faktiskt under all kritik.

Så nu ber jag om ursäkt till alla er som har tagit er tiden att kommentera på min blogg och inte fått något svar! ♥ 
Jag har godkänt alla kommentarer, men eftersom det handlar om ett antal hundra kommentarer så kan jag inte svara på dem.
Jag hoppas dock att ni kan förlåta mig och att ni kan finna orken att fortsätta kommentera, för nu ska det bli skärpning. =)

FÖRLÅT! ♥

Kommentarer
Anonym

är det bättre om man tar violett toning efterråt?istället för asktoning?



jag vill ha håret ljusare, vitare typ.. platina

Anonym

men det violetta gör det håret vitare mer platina än ask?



pga ja blir så grå av ask. och sen ser det matt ut

2009-10-21 @ 11:49:19
Hemsida: http://psychedelique.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...