På väg hemåt!

[ 2009-10-27 ][ 17:59:02 ]



Nu är jag klar för idag och ska snart bege mig hemåt.
Det har varit en härlig dag, men jag måste verkligen komma igång med träningen för numera har jag så grymt ont i ryggen efter varje dag och även ibland redan när jag vaknar.
Jag har inte tränat på gymmet (bye bye 309kr i månaden till ingen nytta!) sen vi skaffade Atlas i mitten av juni! =S

Torsdag kväll kommer Atlas syster Bella på besök en vecka så då kommer det bli highlife hemma hos oss så jag och Lisso har bestämt att vi ska ut och gå med dem i skogen på fredag så de får röra sig och bli av med lite energi (och vi får lite gratis träning). =)

Nej nu ska jag bege mig hemåt!
See ya. ♥


Kommentarer
Lisso

yeaah =D

sara

åh idag ska jag skaffa nytt gymkort :)

2009-10-28 @ 08:52:08
Hemsida: http://fabulousprincess.blogg.se/
Malin-Hockeyfruga

hihi ja verkligen! kan tänka mig de!

huha ja, träning..de har ja tänk göra i många år..haha har inte fått tummen ur :D

2009-10-28 @ 09:04:54
Hemsida: http://mysunshinestory.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...