Nyheter & erbjudande på Shimmer.nu.

[ 2009-10-19 ][ 12:16:15 ]



Det kommer in en hel del inredning på Shimmer.nu, där vi har tänkt:

franskt - lantligt - vackert - alldeles underbart

Så håll utkik!

Månadens IT-grej är att det numera finns produkter från oss på Tradera där ni har möjlighet att kunna handla från oss på ett helt annat sätt, och billigare.
Adressen till Tradera är: http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=2268170&listtype=1.


Erbjudanden just nu!:

Månadens produkt är Disp Blond schampoo och Disp Blond treatment,   
ord. 336kr, NU 299kr!

 Disp Blond schampoo & treatment.

 

 


Kommentarer
Anonym

Bra bra!! =)

2009-10-19 @ 14:05:00
fia



Hejsan



Hoppas du haft en bra dag här i höstvädret :)

Gå in på min blogg för att delta i min tävling

och kolla på mina teckningar och smycken jag gör :)



Ha det toppen

/ Sofia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...