Dagens outfit.

[ 2009-10-24 ][ 23:40:25 ]



Grattis! Såg att ett av mina MMS inlägg kom upp efter att jag skrivit att MMS bloggningen sucks. Well, bra att en av dem kom upp - till slut!

Här kommer i alla fall dagens outfit (fortfarande via en otroligt skitig spegel, glömde visst OOOPS!) och naglar jag fixade till igår:



För er som inte ser texten på bilden:
Sidenlinne -
H&M
Blomhalsband och armband - Shimmer.nu
Hjärthalsband - Puss.se
Denimkjol - Ellos.se
Lacktights - Sisters Point
Nagellack - Depend

Vad tycker ni om den här söta buketten jag plockade ihop till min syster?




Kommentarer
Eleonore

SV: oj då har du hunnit med mycket igår då :D



Vilka fina blommor, dom blev hon glad för va? :)

Elise

åh nästan en vacker och enkel brudbukett :)

me like :)

2009-10-25 @ 17:26:28
Hemsida: http://lisessa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...