Crapig start på dagen.

[ 2009-10-20 ][ 08:27:02 ]



Herregud så trött jag är.

Först hade jag så sjukt svårt att somna igår så jag låg vaken ett ex antal timmar innan jag lyckades somna. Sen vaknade jag vid en 6.20 av att det luktade så j*vla äckligt i sovrummet så jag höll på att kräkas! Lukten försvann ju inte heller, fick lov att öppna fönstret och vifta med dörren för att få bort lukten. Det var Atlas som hade fisit. =S
Sen vid 7.45 så jamar Wilma livet ur sig och vill ut, en kvart innan klockan ska inga. Så klart, vad annars?
Dum som man är så somnar jag om och klockan ringer 8, och jag vaknar med världens grymmaste huvudvärk.

1. Trött. 2. Kolla vilken Stig Helmerlugg jag har! 3. Oh yeah, börjar vakna till.

Yeahy, känns som en bra start på dagen! ;)

Hur var er start på dagen?


Kommentarer
Ellie

Hej Maria! Hoppas allt är bra!

Tänkte bara höra om du behöver någon hårmodell nångång så ställer jag upp. Börjar få dåligt med fantasi vad gäller frisyrer nu ;)

Ha det bra så ses vi nog snart igen! Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...