Varannan-timmes-väckning.

[ 2009-11-22 ][ 11:41:09 ]



Halloj sötisar!
Sovit gott?
Wilma har kört varannan-timmes-väckning på mig så jag kan lova att jag är ganska trött i ögat idag.
Jag vet inte riktigt vad det är för fel på henne, för hon brukar bara hålla på så där på sommaren.

Gårdagen bjöd inte på just något spännande, råkade titta på Transformers igen eftersom den gick på tvn.
Och idag tänkte jag bara fixa till lite inför att älsklingen och Atlas kommer hem i morgon. *Wiiiiie!*
Vi är lite i valet och kvalet om vi ska bo kvar i vår bostadsrätt eller inte så vi tänkte att vi ska höra av oss till en mäklare och få den värderad utifall att det lutar åt att sälja. Och ska vi sälja så har vi lite småsaker att fixa till, så jag tänkte sätta mig ned och skriva en lista på vad det är vi måste göra så vi kan bocka av vart efter vi fixar till det.
Även om vi inte ska sälja så är det ju trevligt att få sådana småsaker tillfixade, eller hur?

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Linn

SV; Ja då blir jag besviken!

Får se imån om de kommer annars får jag ringa :)

Tess

Ja visst är där mycket fint. Jag har köpförbud nu inför jul =(



Den kommer igång tidigast imorgon måndag.

Jag blev som mest känd som Butterfly med intresset av Friis & Company. Så det kändes fel nu när man började se statistiken som sjönk fort.

2009-11-22 @ 12:16:39
Hemsida: http://flutur.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...