Slask, blask och photosession.

[ 2009-11-15 ][ 12:17:09 ]



Usch så jag hatar det här slaskvädret! Allt är blött, mörkt och mulet. Blä.
Jag vill ha snö som lyser upp, en 5 minus och strålande solsken!

Jag känner mig inte vidare inspirerad att hitta på roliga saker när vädret är så här, och jag sover alldeles för länge om mornarna för att jag inte kan avgöra riktigt vad klockan är, och ändå är jag lika trött som att jag inte har sovit alls.

Nåja, det är bara att skita i vädret och göra det bästa av vad som finns, eller hur? =)
På tisdag kommer det bli photosession av. Det är nyinkomna smycken som ska fotas på modell och läggas upp på
Shimmer. Smyckena är handgjorda och kommer från Rosenta Design, de är riktigt riktigt fina och vissa är väldigt annorlunda.
Sen i december kommer det bli ytterligare en photosession, men då är det mode och lite annat smått och gott som ska avhandlas. ;)
Åh det är så roligt, ni anar inte! =)
Att få egna bilder på produkter, inga produktbilder som företagen man handlar av tillhandahåller och som alla har utan alldeles alldeles egna.
I´m in heaven.

Skulle ni vilja att jag hade en modelltävling? Alltså att ni som handlar från Shimmer har möjlighet att vinna en modellplåtning och att er bild får synas i Shimmers webbshop?

Kommentarer
Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



haha samma här! Vu fick dra ner på antalet ljus med säkert över tvåhundra(!) ljus nu när vi flyttade till en ny lägenhet pga brandsrisken :P

Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:



hihi tack! :D Det är grynt skönt att ha en till bil nu så man slipper sitta upp till tre på nätterna & köra ut älsklingen till jobbet bara för att ha en bil dagen därpå när man ska upp till jobbet & skolan :S det har blivit dåligt med sömn så :)

2009-11-15 @ 12:28:41
Hemsida: http://janinanaslund.blogg.se/
Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



Har addat dig nu :) Jag vet inte riktigt hur hon gör men du kan fråga henne själv på hennes blogg :) EmmelieAslin.blogg.se eller så har du hennes mail på hennes hemsida www.emmelieaslin.se

2009-11-15 @ 12:48:08
Hemsida: http://janinanaslund.blogg.se/
Pernilla

Jaa usch för detta trista väder....får hoppas det vänder och att solen snart tittar fram.

2009-11-15 @ 13:58:31
Hemsida: http://candygirl84.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...