New Moon.

[ 2009-11-19 ][ 09:24:02 ]



Äntligen är dagen jag har väntat på här: Kl 23.59 ska jag äntligen få se New Moon! Som jag har längtat och räknat ned dagarna.
Jag och Amanda kommer sitta som två nördar och dregla över Edward och Jacob. (Nej älskling, det betyder inte att jag älskar dig mindre, jag gillar bara karaktärerna! ;) )



Mitt hjärta och Atlas är på väg till Blekinge nu och jag önskar verkligen att jag hade kunnat följa med men jag kan ju inte stänga igen
salongen =( Dessutom hade jag missat New Moon och det går ju inte! ;)
Det kommer bli så ensamt utan dem =(

Bah... Pillade i linserna och skulle göra mig lite snygg, men icke! Så fort jag pillat i dem började tårarna rinnag som forsar ned för kinderna så det var bara att gilla läget och plocka ut linserna igen.
Jäkla förkylning!

Kommentarer
Malin

Jag och Stoffe ska se den på onsdag. Barnvakt för förtsa gången då ;). Kommer kännas konstigt... Men det ska bli såååååå kul att få se den!! Synd att du inte kunde följa med ner till Blekinge, hade varit kul och träffa dig. Kram Kram

2009-11-19 @ 09:34:50
simone

Underbara Twilight saga, så vacker :)

Pernilla

Åhh jag och sambon ska sen den imorgon kväll, längtar som en galning. Hehe =)

2009-11-19 @ 12:26:49
Hemsida: http://candygirl84.webblogg.se/
Tobias

haft en bra dag då? :D

2009-11-19 @ 15:50:48
Hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/
Elin

Team Edward, eller team Jacob? ;)

2009-11-22 @ 17:37:38
Hemsida: http://borgstromelin.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...