Maten stod på bordet! =P

[ 2009-11-04 ][ 20:03:07 ]



Jag kom hem till lagad mat, det är minsann inte ofta det händer! =) Tack hjärtat. ♥
Och ruskigt gott var det också. Min älskade sambo är en hejjare på lax, potatismos, ärtor och en kall gräddfilssås. =P
Ella och syster var här när jag kom och de kom precis från sitt matbod, men Ella blev ändå sugen när hon såg maten Robert hade lagat så hon ville också ha. Och hon ville dessutom ha i två omgångar! =) Den ungen lär vara ordentligt mätt nu!

Jag försöker bestämma mig för om jag ska jobba lite med
Shimmer eller om jag ska ta det lite lugnt och kolla på Bonde söker fru. Hmmmm... =)
Eller om jag ska fixa ny design...
Eller om jag ska läsa...
Hmmmm... *Beslutsångest AB*

I morgon blir det att vara hemma med Bella och Atlas i alla fall och försöka hålla dem lugna. =S Det är verkligen inte det lättaste att hålla två 7 månaders unghundar stilla när det kryper av leklust i kroppen på dem.

Vad ska du hitta på?

Kommentarer
majsan

snygg blogg! kika gärna in på min blogg o kanske följa mig via blogovin?



låter bra det! :) Jag ska ta ign lite skolarbete hade jag tänkt. Vi får väl se hur det slutar! hehe

Eleonore

SV: av hygienskäl får jag inte ha korta fixade naglar heller, dessutom är jag så klantig att jag förstör mina naglar hela tiden hehe. :)



Va gott det lät, fick också lagad mat när jag kom hem :D

2009-11-04 @ 21:08:00
Hemsida: http://fikamed.blogg.se/
jess

varför har ni bella hemma då om inte atlas mår bra?? Har dom åkt bort eller nåt?

2009-11-04 @ 23:07:21
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...