Lätta upp vintermörkret

[ 2009-11-18 ][ 13:17:07 ]



Jag sitter och klurar på lite ny design, är lite småtrött på den jag har.
Frågan är om jag ska göra den färgsprakande för att lätta upp vintermörkret eller om jag ska göra den i ganska rena färger. Hmmm. =)
Vad tycker du?

Jag mår inte sämre i alla fall, trött är jag och känner mig trött i kroppen, mer än så är det inte. Inte just nu i alla fall. Jag ska lägga mig hyfsat i tid i kväll för att kurera mig.
Sömn och alvedon (vid feber) är för mig den bästa medicinen!
Hur kurerar du dig?


Jag tror faktiskt jag ska önska mig en Philips Wake up light i julklapp för jag hatar verkligen att vakna och gå upp när det är mörkt. Och vad vore bättre med en lampa som mjukt ökar i ljusstyrka så att man vaknar upp piggare? =)
Tycker dock att priset är lite saftigt, ca 1300kr =S
Någon som testat underverket och kan säga om den funkar eller ej?






Sorry för alla frågor, hoppas ni orkar svara på dem! =)

Kommentarer
simone

sV: Det är ju sant iofs, vad jobbigt :(



Sådan klocka har jag funderat på länge alltså, måste ju vara helt underbar under vinterhalvåret :)

Pernilla

MM vi går hoppas på det =)



Ha nu en mysig kväll!!

2009-11-18 @ 17:13:31
Hemsida: http://candygirl84.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...