Hemkommen från New Moon.

[ 2009-11-20 ][ 02:35:02 ]



Då är jag hemkommen från bion och New Moon var såklart jättebra!
Fast jag tyckte nog den var liiiite sämre än Twilight, men det kan i och för sig bero på att jag hade grymt höga förväntningar!

Det jag tycker är lite synd är:
* Att man inte höra Edward "höra" tankar (if you know what I mean)
* Att de gjort om småsaker som i mina ögon gör filmerna sämre och som egentligen är skitsaker men som gör så mycket.
* Att filmerna tack vare dessa småsaker såsom att höra andra tankar osv gör att filmerna är bra mycket mindre själfulla än vad böckerna är.
Men å andra sidan: Det finns ingenting som kan slå Twilight böcker, vare sig film eller böcker. Punkt.

Jag ser fram emot de andra delarna och när alla har kommit ut: Ja då ska jag ha en Twilight saga maraton. =P

Nu: Sängen ropar!
God natt

Kommentarer
Anonym

helt klart rätt, böckerna är så jävla mycket bättre.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...