Hello!

[ 2009-11-10 ][ 11:03:05 ]



Heeeeej sweeties! =)
Sovit gott?
Kan jag inte direkt påstå att jag har med en katt som ska ut - in - ut - in - ut - in osv..

Idag är en ny underbar dag med nya möjligheter och jag har massor med ideér att förverkliga! Jag ska sätta mig ned och skriva en lista på vad som behövs göras, det är så jag funkar bäst - när jag har allt nedskrivet och kan beta av grej för grej.
Sen blir det att åka och jobba lite, sen hem och fortsätta fixa.



Atlas ligger fortfarande och snarkar, han är en riktigt trött "liten" vovve! =)
Vi mätte mankhöjden på honom i förrgår och han är hela 64,5cm hög! Han blir nog en riktigt stor kille när han är färdigväxt för en schäferhane ska ligga på mellan 60-65cm och väga mellan 30-40kg (enligt Schäferhundklubbens rasstandard) och Atlas är alltså 64,5cm och vägde förra veckan 33kg...
Min ståtliga och snälla kille! =)
Inte illa att ha två snyggingar hemma ;) (Robert & Atlas alltså)

Kommentarer
Jennifer

Jo tack det är bra här också =), tråkigt väder bara =P. Ha en bra dag! kram

Martina

gud så fin han är..blir så sugen på en egen när jag ser din:)



hoppas dagen blir bra!

2009-11-10 @ 12:26:26
Hemsida: http://beautywolf.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...