Duhhhh...

[ 2009-11-08 ][ 11:56:09 ]





Det här mulna vädret gör mig oerhört trött och på smådåligt humör. (Bara så ni vet alltså ;) )

Jag ska strax hoppa in i duschen och åka till pappa och käka älgstek *mums* och fira att Lena har fyllt år och att det är farsdag idag.
Firar du farsdag?

Annars händer det verkligen inte mycket här, har känt mig smått uttråkad hela helgen. Ibland undrar jag vart allt det roliga på helgerna tagit vägen. Är det för att jag blivit så pass upp i åren att jag inte har roligt längre eller vad är det för fel?
Känner att jag är less på att försöka få till något med vänner, för de har alltid andra planer eller också får jag helt enkelt inget svar. Jag vet att jag inte heller har allt för mycket tid, men ibland känns det ganska hopplöst? Det är inte direkt som att de hör av sig att och bara: "Ska vi hitta på något" utan det är oftast jag som får ta kontakt, och det är jag som sagt ganska så less på.
Det är av den anledningen till att jag har glidit ifrån många av mina gamla vänner - för att jag inte orkar att vara den enda som håller kontakten. Betyder jag inte tillräckligt för att skicka ett mess då och då eller ringa, so fine by me. Orka lägga energi på människor som inte gör detsamma.
Jag tror jag har ett inbyggt fel som gör att ingen vill umgås med mig förutom min sambo som är lika hjärnskadad som jag är hahahaha ;)

Yes vilket j*kla peppsöndag det blev! Inte..


Kommentarer
Elin

Sv: Jo, det är sant! :) Tänkte bara om du ville börja nu, eller kanske inte behöva ha kravet på dig att plugga och så! :P

tvillingmamman

HAHA SÅRÄ KÄNNER JAG MIG (SOM KATTEN ALLTSÅ) Haha!

2009-11-08 @ 12:49:11
Hemsida: http://towebomaan.blogg.se/
caroline♥

sv: ah de skulle vart jätte kul, jobbar du typ med naglar eller nått?:)

2009-11-08 @ 13:11:12
Hemsida: http://rnbcarro.blogg.se/
Dee

Känner igen det där med vänner. Jag är innerligt trött på min bästa killkompis just nu som bara är egoistisk och pratar om sig själv och vi träffas aldrig. Jag är också trött på att vara den enda som jobbar för ett bra kompisförhållande.

2009-11-08 @ 16:15:33
Hemsida: http://deelight.blogg.se/
Liza

hmm.. känner igen det där! Man blir så matt när ingen annan bryr sig.



Hoppas din måndag blir bättre :) Kram!

2009-11-09 @ 09:26:09
Hemsida: http://hpf.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...