Bubbelbad & film.

[ 2009-11-04 ][ 09:45:08 ]



Hej sötingar!

Jag hann inte riktigt med att blogga igår.
Jag var inte hemma förrän vid åtta, sen gick jag och hjärtat ut med hundarna, badade och kollade på Harry Potter och Halvblodsprinsen, sen var klockan väääääldigt mycket så det blev bara sova kvar =P



Idag har jag en ganska så lugn dag framför mig. Jag har fått lov att ta bort ganska mycket tid från salongen den här veckan eftersom jag är hundvakt åt Bella och det blir lite mycket tt ha två stora schäfrar i salongen, även fast de är instängda i köket.

Så jag ska börja dagen med att käka frukost, sen ska jag åka till skogen så de får springa av sig ordentligt, sen hem och fixa mig och sen till salongen och fixa mina kunder. =)

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Linn

Sv; Snäll du är gumman! :)

Längtar tills vi fotar, kommer bli grymt kul! :D

Elin

Vad tyckte du om filmen? :)

2009-11-04 @ 19:03:02
Hemsida: http://borgstromelin.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...