Vad hände med min blogg?

[ 2009-05-04 ][ 21:12:23 ]



Jag har fått någon förfrågan om vad som hände med min blogg, så är kommer storyn:

Då när min blogg var något större än vad den är idag (600-1200 unika läsare per dag, mot dagens150-200 unika) så höll jag precis på att starta min alldeles
egna frisörsalong och jag kände att det blev en otrolig press att bygga upp den samtidigt som jag skulle uppdatera bloggen med intressant inlägg samt svara på flera hundra kommentarer per dag.
Det blev helt enkelt för mycket.
Jag orkade/hade inte tid inte med att svara på alla kommentarer, och så fick jag sjukt dåligt samvete för att jag inte svarade eftersom ni som kommenterade trots allt la ned er tid på att skriva en kommentar. Jag mådde helt enkelt dåligt av det.
Bloggen fick komma i andra hand eftersom salongen var och är mitt liv. Hairdesign by Magenta, salongen är helt enkelt mitt andra hem, mitt andra jag.

Så här i efterhand tycker jag att det är synd att jag inte orkade med bloggen eftersom det var just då, mitt upp i alltihop, som den blev som roligast att driva.
Jag fick underbara kommentarer att ni älskade bloggen, blev inspirerade, mådde bra av att läsa den, vilket lyfte mig något otroligt! Det blev inte sämre av att jag började få inbjudningar till olika bloggevent.

Så tja, det är väl så det är helt enkelt.
Nu skulle jag jättegärna vilja bygga upp min blogg igen, för samtidigt som jag mådde dåligt av att inte ha tiden/orken att svara på kommentarer (vilket jag har nu) så mådde jag väldigt bra av alla underbara läsare, och jag hade väldigt roligt!.

Kommentarer
Elise

haha jag vet liksom inte vad jag fick svar på precis x)

har försökt leta efter min kommentar men vet inte vilken. vem känner jag? haha så vimsig jag är x)

Elise

jaja haha x)

lite rolig historia faktiskt.

hon var bästa kompis med min kompis men sen blev hon tillsammans med hennes bror och nu umgås jag med hennes bror så vi ses lite då och då :)

tror vi ska fira midsommar tillsammans iaf enligt då jag snackade med henne idag :)

så på det sättet är det :P

2009-05-04 @ 23:22:36
Hemsida: http://lisessa.blogg.se/
josefin

hoppas du mår bra sötnos!

2009-05-05 @ 08:36:03
Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...