Träningen gick bra!

[ 2009-05-18 ][ 18:01:01 ]



Yes!
Träningen idag gick förvånansvärt bra med tanke på att jag inte har helt okej i morse! Både jag och Lisso kände att vi var på topp och vi orkade mer än vanligt.
Jag ska med andra ord inte fortsätta med smoothies till frulle för då orkar jag inte träna, utan det var bättre med te och mackor. Konstigt nog.
Vi ska ta ett pass i morgon på morgonen också för nu jäklar ska vi komma igång på riktigt.

Elen spökar fortfarande hemma och det har börjat smälta lite i frysen, damn it! Killen som fixar sånt här på området ska komma och kika och jag hoppas verkligen att de får det att fungera så inte våra matvaror blir förstörda. =S

Kommentarer
Cristel

jaaa det är så roligt ! ;D

Johanna

Har också hört att dem ska vara friskare. Rottisar har mycket led problem med som schäfer.. Men om man är riktigt försiktig då dem är valp och dem inte har det i familjen ska man kunna slippa det tycker man :) Det återstår att se på våran gris :)

2009-05-18 @ 21:11:30
Hemsida: http://haltbananskal.blogg.se/
Anna

Hej! Nää.. viktigt att du äter en ordentlig frukost efter en hel natt utan mat. Till frukost ska du inte snåla med kolhydraterna. Havregryn är det bästa, antingen som gröt eller som de är. Lite torkad frukt (snabba kolhydrater) så mår kroppen prima. ;o)



kör hårt med träningen, men glöm för fasen inte äta! =oP



Kram

2009-05-24 @ 20:06:14
Hemsida: http://anniebauk.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...