No wonder..

[ 2009-05-19 ][ 08:20:18 ]



Klockan 7 i morse kom elektriken hit och det tog honom en timme att hitta felet. Det är tydligen en kabel som har brunnit i proppskåpet + att huvudströmbrytaren har gått sönder i och med branden i kabeln. Så han ska komma tillbaka senare och byta ut dem. Ingen träning för mig nu på morgonen alltså.
Inte så konstigt att vår el har varit helt knäpp!
Jag tycker det är ganska så läskigt att det brunnit så där, för tänk om det hade börjat brinna ännu mer, och det spridit sig i hela huset..? Allt hade ju kunnat brinna ned!

Så jag måste skynda mig att äta frukost och fixa mig för han kommer tillbaka och bryter strömmen om ca en timme.


Kommentarer
jess

men e de inte farligt det där? :s

Mia

Jag visste väl att det va något sådant.. :-S tur ni tog dit elektrikern! :-)

2009-05-20 @ 22:13:37
Hemsida: http://mimod.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...