A day at the salon.

[ 2009-05-04 ][ 16:23:21 ]



Idag har jag haft ganska så mycket att göra på salongen, vilket är otroligt skönt! Det känns som att alla börjar komma ur sin vinterdvala och vill bli fina i håret igen.

När jag är klar med min kund måste jag sätta mig ned och fundera ut vad jag ska ha för tävlingar i mnorgon samt åka och handla fika så det finns om någon kommer ned och hälsar på.

Wiiie i morgon firar jag 1 år! =D
Helt galet. det har gått så otroligt snabbt och jag känner att jag inte riktigt har hunnit med!

Ni som inte har något för er i morgon, kom ned och fika och tävla om fina priser! =)
Jag kommer ha öppet mellan 10-18 i morgon.

Kommentarer
Marika

Oj herregud e det 1 år sedan du startade salongen..

Va tiden går..Ja jag har ju följt din blogg sen dess:)hihi

Så stort grattis att det har gått så bra för dig och din dröm salong:)

CASSANDRA

jag ska också bli frisör :) för visst är dt dt du jobbar med, eller? :)

2009-05-06 @ 13:24:36
Hemsida: http://casses.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...