Make up kurs med Make Up Store.

[ 2009-05-18 ][ 14:52:53 ]



På onsdag ska jag och Sophie åka till Falun och gå en gratis sminkkurs som Make Up Store har för frisörer. =D Det kommer vara visning, de kommer sminka modeller för att visa hur vi kan lägga sommarens make up, inspiration, snacks, gott att dricka och mingel. Kommer bli kanon! =D Såklart tar jag med mig kameran och visar bilder sen.
Det ska bli otroligt roligt och jag älskar deras produkter!

Hade jag varit sjukt rik så hade jag tagit in deras produkter i salongen och sålt. Tänk själva så sjukt bra, rad efter rad med make up på väggarna. Godegud jag skulle shoppa ihjäl mig!
Att kunna experimentera varje dag med olika färger, aaaah så roligt!

Kommentarer
TessanSessan

roligt :)

marija

hejsan, verklingen fin blogg !

kolla gärna in på min :)

2009-05-18 @ 16:42:32
Hemsida: http://marijaerak.blogg.se/
jess

åh va kul! Jag vill också!!!

2009-05-18 @ 22:38:00
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...