Klipper mig själv.

[ 2009-05-14 ][ 09:10:22 ]



Jag ska besikta bilen idag så jag fick en halvtimmes sovmorgon och den behövde jag verkligen kan jag säga.
Är i alla fall halvt i koma och har en huvudvärk som inte är av denna värld. Myspys!

Jag lyckades även klippa av en lång slice på mitt långfinger också, känns bra idag kan jag lova. *ajj* Man kan ju tycka att jag har nog med kunder att klippa på utan för den delen skull behöva gå loss på mina egna fingrar? Tydligen inte.

Nu svälter jag ihjäl, så FRUKOST!

Hmm lagomt weird inlägg eller hur..? Känner inte riktigt igen mig själv.

Kommentarer
Fanny

Det går bra med naglarna, har ju praktik nu.. så ska jag ner till stockholm igen den 24 och vara där en vecka, göra slut prov m.m =)



Just ja, måste komma och färga min utväxt och lite så någon dag..



kram Kram

johanna

ja absolut, jag ska bara hitta en kool frisyr jag vill ha. jag hör av mig hjärtat...

2009-05-14 @ 09:26:23
Hemsida: http://jas0n.blogg.se/
Fanny

Yes ska göra det, måste bara kika när jag har tid. och om jag har det innan jag åker till stockholm eller inte, mycket med jobbet här nere oxå.. massa att göra.. haha



Kramar

2009-05-14 @ 09:27:05
Hemsida: http://pintet.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...