God morgon...

[ 2009-05-06 ][ 08:36:39 ]



0-4bbb6b5650e998b7267d0e9ac2f08f52.png

God morgon snäckorna! Har ni sovit gott och haft vackra drömmar? Jag kan inte påstå att jag har sovit gott, har frysit hur mycket som helst! + att jag har varit upp några vändor och släppt ut och in katter, men jag är lika glad för det =) Det ser ut att vara mycket finare väder idag, så otroligt skönt! Regnet och rusket drar verkligen ned humöret.




Nu ska jag fixa ordning mig om jag ska hinna i tid till jobbet!


Kommentarer
Foki

sv: Klart att du får fråga! :) Det var faktiskt en bra fråga också! :p



Hmm.. Ca 1 timme då jag ska locka. Annars tar det bara 20 min. :)



Tack för komplimangen! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...