En lite update.

[ 2009-05-08 ][ 13:14:22 ]



Men åh så sugit MMS bloggningen funkar idag då. Jag har MMS bloggat 2 gånger idag och inte ett enda av inläggen har kommit upp..?

Sorry för dålig update (trots att jag har försökt) men det är verkligen full rulle här idag. I morse började jag med att åka till Posten och skicka ett lass
balklänningar, direkt till jobbet och förbereda för en slingning och sen en klippning efter det. Nu är jag precis klar med dem så nu ska jag käka lite lunch för efter lunchen är det borttagning av löshår och sen efter det en klippning innan jag får helg. PUH! =P
Men tro mig, jag klagar absolut inte. jag är otroligt glad att det är så mycket att göra.

Jag känner att jag näst intill har slutat prata om jobbet (vilket jag har försökt att åtgärda de senaste dagarna), är det något ni vill läsa om?
Vill ni läsa om mina klippningar, hårförlängning och färgningar?

Kommentarer
michelle von walden

Hheh jo jag skulle dö om jag gick typ samhälle eller något, gillar att göra saker :P Har ju börjat designa och göra smycken också :) som jag säljer nu så det är skitkul :D

michelle von walden

hihi okej :) Vad kul :D

2009-05-08 @ 13:35:18
Hemsida: http://michellevonwalden.blogg.se/
Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Fin blogg!!

Trist att MMS -bloggningen inte funkar.



Hoppas du får en underbar dag..

2009-05-08 @ 14:32:59
Hemsida: http://johannajois.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...