Dags att döda sockersuget!

[ 2009-05-11 ][ 08:40:25 ]





Jag har ruskigt ont i magen och i huvudet idag.. =(
Men shit happens eller hur? =D Glad är jag i alla fall.

Jag har fått ett enormt sockersug igen (dags för Detox), och jag inledde helgen med den mindre sunda föreställningen att jag skulle svulla järnet. Men jag överraskade mig själv!
Det enda jag har ätit i godisväg är lite chips och några få Non Stop. =D Så just nu är jag faktiskt glad på mig själv, jag måste dra ned på godis och kakor, i alla fall på veckorna.
När jag inte har kund så sitter jag och mumsar kakor och chokladpraliner, och hur bra är det? Inte alls! Och faktum är att det är inte nödvändigt att äta allt det på veckorna, men jag har så otroligt svårt att neka mig själv något jag är sugen på.

Nu ska det bli skärpning, i morgon natt ska jag börja använda detoxplåster igen.
Fler som har använt sådana och vad tyckte ni?

Läs min recension från när jag använde detoxplåster förra gången.

Kommentarer
Mindy

Godmorgon söta du..Söt bild på dig..Hoppas att din helg har varit en skön helg.Ha en skön start på veckan.kram

Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Fin bild på dig!



Spännande det lät med detoxplåster, det har jag inte hört om tidigare. :) Nyfiken på sånt där! :P



Ja jag hoppas verkligen det blir fint på altanen..så man kan sitta där och mysa och äta om kvällarna i sommarvärmen. ;) :D



Hoppas du får en toppendag!

Kram

2009-05-11 @ 10:05:50
Hemsida: http://johannajois.blogg.se/
Malin

Låter någotjag måste testa! :D har ett alldeles sjukt stort sötsug :S

2009-05-11 @ 10:12:18
Hemsida: http://malinsmedberg.blogg.se/
Therese

Hej! tror du jag skulle kunna färga mitt möka hår i typ kastanjebrunt med masssor med blonda slingor?

Alltså om du tror att du skulle kunna göra det?

Mitt hår är ganska känslig mot allt eller vad man ska säga. Men det hade ju vart roligt och prova något nytt förutom det mörka jämt. :)

2009-05-11 @ 10:51:00
Hemsida: http://thereseee.devote.se
Lisso

Åh! Vad du är duktig! :)

Ska vi träna någon dag? Jag har äntligen fått en fungerande telefon nu! hehe, råkade ju tappa den förra i toaletten :-S Men nu är jag fullt nåbar igen + att jag äntligen har alla nr tillbaks :P

Kram

2009-05-11 @ 11:07:54
Hemsida: http://lisso.blogg.se/
Blue Velvet

Vart köper man dessa Detox fotplåster då?

2009-05-11 @ 12:57:35
Hemsida: http://www.bluevelvet.nu
FRiDA

Riktigt vacker bild på dig!

2009-05-11 @ 13:33:08
Hemsida: http://lillafridas.blogg.se/
sarah

Hej!

Jag har prövat dessa plåster i tio dagar nu utan någon som helst resultat på varken mig eller plåstret (det sägs ju att gifterna ska minska ju mer man använder plåstrena.. ganska logiskt)

Men tyvärr.. helt utan resultat.

Nu är det så att jag älskar att experimentera. Därför klippte jag isär två av dessa plåster. Pulvret är vitt inuti.. när jag tog lite vatten på pulvret blev det BRUNT. När man vaknar tror man att "Oj, har jag sååå mycket skit innuti?"

Det du egentligen ser är alltså inte gifter från din kropp utan pulvret reagerar helt enkelt på fukt/fotsvett som uppstår i det instängda plåstret under natten och därav blir det brunt. Ledsen att göra dig besviken men lurendrejerier finns det gott om runt oss! Och detta är ett av dem...



Ha en fin dag

2010-05-21 @ 11:07:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...