Sweet dreams.

[ 2009-03-25 ][ 23:56:52 ]



Nu ska jag ta och stänga ned för idag, är galet trött. Höll på att somna framför tvn, men samtidigt så är det så där sjukt drygt att kliva upp och lägga sig i sängen. Ja ni vet!

I morgon ska allt det sista fixas inför mässan på fredag + att jag har flera kunder att ta hand om.
Sen fyller såklart min älskling år! Men vi får ta och fira honom på söndag för helgen är fullsmäckad =S

Torsdag: Fixa allt som är kvar, kunder, genrep på Mora Parken, packa ned mina produkter.
Fredag: Hela dagen kommer gå åt till förberedelser för kvällen.
Lördag: Hjärtat ha planerat att vi ska till Borlänge och sen på kvällen blir det date med min hunny =)
Söndag: Äntligen har jag tid att fira hjärtat mitt! =D

Huga! Jag själv fyller år om mindre än en månad! Det känns inte alls som att jag blir 28 år.
Läste på
Egoinas blogg att hon hade fått kort och grejer från hennes blogg-fans vilket jag tycker är supercoolt! =) Att det finns människor som faktiskt engagerar sig i andra, och vill glädja dem!
Jag har alltid varit den som har fixat överraskningar för andra, överraskningsfester, resor, you name it, men jag har aldrig fått blivit överraskad själv.
Så det är inte alltid det är så att man får det man ger har jag märkt.

Nej nu blev det mycket svamlande så här på nattkvisten, så det är bäst jag pallrar mig i säng.

Natti sötisar! =)

[edit]

OUCH!
Min älskade kusin påminde mig om att jag faktiskt har blivit överraskad förra året när jag fyllde år av henne, hon tog med mig på en ansiktsbehandling De Luxe! =D
Tack gumman, you´re a shining star!

Jo jag är senil...

Kommentarer
jess

tittar förvånat överaskade inte jag dig med spa behandlingar för ett tag sen vavava

2009-03-26 @ 08:23:21
Elise

ohh buddy-egoina :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...