Stil09

[ 2009-03-16 ][ 22:28:53 ]



Jag är ganska så nyss hemkommen från en föreläsning eller vad man ska kalla det hos Näringslivskontoret. Det kändes faktiskt som att det var en del grejer jag hade nytta av där. =)

Usch jag måste verkligen sätta igång med planeringen inför
Stil09 som är nästa vecka. Jag har lite funderingar på vad jag ska ha för mässerbjudanden.
♥ Vad tycker ni? 
♥ Och vad ska jag visa i montern?
Ska vi jobba på dockor eller ska vi fixa dockor innan som vi kan ha ståendes där?
Gaaah, HJÄÄÄÄÄLP! =)


Så här står det på Mora Parkens sida om det:

Nyfiken på vårens trender?

Välkommen till Mora Parkens sprakande modeshow den 27 mars 2009! Trendig catwalk med vårens alla färger och mässa med det senaste inom mode skönhet. Boka din plats idag och tävla om en plats i "Gör-om-mig". Vinnaren får en helstyling från topp till tå! Alla besökare får en lyxig goodie-bag fylld med fina erbjudanden!

Fredag 27 mars 2009 kl 17.00 öppnar vi dörrarna till modemingel och mässa. Vad sägs om stylister, nagelteknologer, frisörer, optiker, klädbutiker, färganalyser, kosmetisk akupunktur, hudterapeuter, smycken och mycket mer. Under kvällen kan du följa den spännande förvandlingen av vinnarna i vår tävling "Gör-om-mig. Ett samarbete med Annonsbladet Dalarna, Frisörerna Hos Oss, Marias hudvårdsstudio, Heavenly Beautiness och Färg Form & Stil. För en chans att vinna, boka supébiljett och anmäl ditt intresse till Annonsbladet Dalarna senast den 12/3. Mer information får du när du köper din biljett.

Lite senare på kvällen serverar vi en 2-rätters supé och till det en sprakande catwalk med vårens och sommarens mode för liten och stor.

Entré inkl. supé: 395:-                                                                                             
förrätt, varmrätt, ett glas vin/öl el alkoholfritt alternativ, kaffe och chokladbit

Enbart entré: 195:- 

Biljett beställer du enklast via 0250-276 00


Följande företag finns hos oss under aftonen:

Ni kommer va? =)


Kommentarer
jess

har bara en dålig dag :/

Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tyckte den verkare rätt okej jag : ) Dryg, cremig och skön : ) Men upp till bevis helt enkelt :D hihi.



Sedan är de ju olika på olika hår också : )

2009-03-16 @ 22:58:43
Hemsida: http://lindablom.se
Wysteriia

Han har ju varit gift tidigare så kanske det. men om han ger upp det vi hade sådär jäkla enkelt så tvivlar jag på att han någonsin tyckte om mig på riktigt.



Förstår han inte att jag stöttade honom och hans band? Han vill ju kunna leva på musik så jag har till och med försökt få honom att skriva egen musik som bandet kan spela. Man kan oftast inte leva på musik som ett coverband. Hade han behövt flytta på grund av någon anledning så hade väl jag följt med honom.



Jag känner mig verkligen lättlurad. Han sa att han fortfarande tycker om mig MEN att han inte kan se oss ihop i framtiden. Ja det är väl klart det är svårt att se oss ihop i framtiden om han inte ens ger mig en chans?!

2009-03-16 @ 23:00:15
Hemsida: http://Wysteriiasblogg.se
Wysteriia

Tror faktiskt inte han kommer sakna mig ett dugg. Känns lite som jag redan är bortglömd. vet inte varför jag känner så.



Usch hoppas jag kommer kunna sluta älta det här snart :S

2009-03-16 @ 23:10:57
Hemsida: http://Wysteriiasblogg.se
Sara

Du får alltså en monter där det ska visas frisyrer? Hur många dockhuvuden får plats? Annars tycker jag alltid att levande modeller som ska föreställa skyltdockor är spännande... benchmarka Acnes visning litegrann! Hitta en söt modell som kan tänka sig stå still. Gå ihop flera företag för att piffa till skyltdockan (tex du står för frisyr, något företag för naglar, ett annat för smink, kläder, smycken etc.)så att kunder verkligen kan gå Nära och se. :) och defenitivt ha visitkort till hands! Bara en idé alltså...

2009-03-17 @ 09:33:27
Hemsida: http://fashionistasara.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...