Käss på att blogga.

[ 2009-03-07 ][ 20:39:47 ]




Modelljobb för SWE
Fotograf: Tobias Fischer
Modell: Jag/Catwalkqueen
Mua: Hillevi N


Jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna, men det har varit så otroligt mycket så jag känner mig ganska så slut just nu.
I onsdags blev det att jobba ganska så sent då jag stannade kvar och tog hand om det sista (stylingen) efter att min elev hade gjort en permanent (som blev kanonbra!) och i torsdags var jag till Falun som ni vet och hämtade mitt gesällbrev. Igår jobbade jag sent igen och idag har jag jobbat 10-15 samtidigt som mamma och H-E var där och satte upp mitt fina gesällbrev på väggen och efter det så åkte jag till en tant som jag hjälper att städa hos vilket tog ca 1½ timme det också.
Igår lagade älsklingen mat och jag kände verkligen att jag orkade inte laga mat när jag kom hem, tror inte han heller hade orkat laga mat idag igen så jag köpte fet-pizza på vägen hem. MUMS!
Jag är så trött nu så jag skulle inte ha några som helst problen att somna på stört haha.

I morgon måste jag åka på ett Tupperware-party igen och just nu så kräks jag på dem =S *uäck* Men men det är klart man ställer upp när mormor ska ha party för att jag skulle få lite mer grejer på mitt senate party =)

Svammel... svammel... svammel...

Kommentarer
sandra

sv: tackar=)

Agnieszka

Jättefin bild gumman!!!!!

Hoppas du har en bra helg!

kramar

2009-03-07 @ 21:44:00
Hemsida: http://agnieszka.blogg.se/
Wysteriia

Dom skulle säkert hjälpa mig men jag vill inte riktigt ta emot så mycket hjälp. Dom har gjort mycket så det räcker känner jag. jag är verkligen i ett ekorrhjul :S

2009-03-08 @ 00:05:03
Hemsida: http://Wysteriiasblogg.se
Lotta

vad fin bloggen blivit!



Hoppas allt e bra med dig



Kram

2009-03-08 @ 09:22:11
Hemsida: http://undressed.blogg.se/
carroe

Riktigt fin bild :D

2009-03-14 @ 22:11:55
Hemsida: http://carroe.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...