Helgen.

[ 2009-03-01 ][ 21:28:21 ]



It feels goooood to be home =)
Helgen har varit bra, barnkalas igår och sen hem till bror där vi spenderade natten. Vi åt varma mackor, kollade på film och så myste jag med Ella. Hon är så rolig! Hon ville sova på samma madrass som jag men jag sa att då skulle inte jag kunna sova och med en 4 årings hela logik så svarade hon: Men det kan jag!
Haha!
Det är underbart med barn =)

Jag är skapligt trött efter helgen, gick upp 8 igår för att åka till Uppsala ioch vaknade 6.30 idag av att min systerson skrattade som bara den i rummet bredvid =)
Så i morgon behöver jag verkligen få sova ut. Skönt.

Kommentarer
Alexandra

Det låter bra mysigt :D

Nattis



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...