Gesällenbrevsutdelningen igår.

[ 2009-03-06 ][ 12:47:39 ]



Gud, jag känner mig helt mör idag!
Det känns som att jag hade värsta jobbiga träningspasset igår, eller som att jag har varit ute och supit stenhårt. =S

Kvällen igår var fantastisk, och jag kände mig oerhört stolt både över mig själv och över mina kamrater när vi fick ta emot vårt gesällbrev från Dalarnas landshövding Maria Norrfalk.
Lokalen vi var i var otroligt vacker med högt i tak, utsnirade detaljer, målningar på vår forna och nutida kungar och enorma kristallkronor i taket.
Tyvärr fick vi lov att åka hem tidgigare då klockan var 21 redan och det var en massa kvar på schemat  och vi skulle åka 10 mil hem och dessutom upp och jobba idag. Jag tänkte jag ska lägga upp lite bilder i helgen så ni får se.

Nu ska jag förbereda mig för min kund.
Ha en underbar dag/kväll sötingar!

Kommentarer
Alexandra

Du om någon ska helt klart vara stolt!

Nicke

Bra jobbat! :D

2009-03-06 @ 19:22:52
Hemsida: http://leadfed.blogg.se/
Wysteriia

Jag har verkligen inte råd med egen lägenhet. Får ju mellan 3000 - 6000 i månaden o jag får ingen A-kassa smo sagt så det blir nog lite väl svårt med hyra, räkningar och mat.

2009-03-07 @ 21:09:19
Hemsida: http://Wysteriiasblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...