Frisörfrågor.

[ 2009-03-15 ][ 14:19:45 ]



Fråga:

Hej undra varför du kan inte ha styck pris på hårförlängning? tex
20 st fästen/slingor 1300:-
50st fästen/slingor 2800:-
70st fästen/slingor 4000:-
100st fästen/slingor 5600:-
120st fästen slingor 6900:-
150st fästen/ slingor 8500:-

Bara pris förslag.Vore ju roligare bestämma själv hur många man vill ha..

Mvh

Svar:

Självklart vore det kanske roligare att själv bestämma, men det är helt enkelt så att kunden har ingen uppfattning om hur mycket hår det går åt för att det ska sjysst ut. Det är lätt att bli snål och tänka att jo men jag tar 50 slingor, det räcker fast du kanske skulle behöva ha 100 slingor för att få ett snyggt och fylligt resultat.
Sen kanske det kommer en kund som brukar ha kanske 75 slingor när de har gjort hos någon annan frisör men med det håret jag har så kanske det räcker med 50 eller du kanske till och med behöver 100.

Jag vill helt enkelt inte sätta mitt namn på att utföra ett jobb som jag känner mig missnöjd med och som jag skulle skämmas för om kunden talade om för andra vem de har satt i håret hos.

Fråga:

Halloj!

Sökte på löshårstejp o hamnade här :)Går det att köpa av dej?

Mvh Anna


Svar:

Tyvärr kan man inte köpa tejp till löshår via mig. Vet inte heller vart konsumenter kan köpa sådant.

Lycka till! =)

Fråga:

Hej!
Har ljusblå ögon..ser nästan stål grå ut på avstånd..lite beige olive i hyn å har mörkt hår i vanliga fall...vilket blir kontrast med mina ljusa blå ögon men e sugen på att ljusa upp d..

va framhäver bäst ljusa ögon?? mörkt el ljust hår..tillhör nog den kalla färg skalan..

Vad tror du??

mvh
M

Svar:

Det är oerhört svårt att svara på utan att ha dig i stolen framför mig. Jag behöver titta och känna på håret för att kunna svara på det.
Så tyvärr har jag inget svar till dig.

Hoppas du hittar någon frisör i näreheten av där du bor som du känner kan svara på det. De har det lite lättare som har dig framför sig ;)

Kommentarer
Anonym

kom hit och hjälp mig med mitt hår haha

2009-03-15 @ 15:12:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...