En solig promenad och yr i bollen.

[ 2009-03-15 ][ 13:10:14 ]



Jag och älsklingen har precis varit ute på en solig promenad runt Kråkberg. Vi var visserligen bara ute en halvtimme och gick, och inte gick det speciellt snabbt heller. Ändå känner jag mig helt snurrig i bollen nu, så jag var nog lite för snabb att röra på mig efter att ha varit (förtfarande är?) sjuk ;)
Det gjorde i alla fall gott att få vara ute lite och få frisk luft och känna svala vindar mot ansiktet.
Jag har bestämt mig för att jag ska börja mitt nya liv nästa vecka, försöka äta mer grönsaker och mindre kolhydrater (eftersom jag iaf inte gör av med dem) och sen när jag mår bra, så ska jag banne mig börja träna. Sen hoppas jag att mitt immunförsvar kickar igång och inte är så dåligt hela tiden.

Det är så underbart med vårväder och sol, jag får visioner hur jag ska inreda vår altan/balkong eller vad man kallar det och det ska bli ännu mysigare än förra året, den ska prunka av blommor och jag ska äntligen få fingrarna ur r*ven och sy skynken att sätta upp mellan oss och grannen.
Så här såg det ut förra året:



Visst är det så man längtar till soligare och grönare dagar när man ser bilderna?

Nu ska jag lägga mig och vila lite på sängen.

Kommentarer
jess

vill ha våår

Wysteriia

Jag är i Sthlm då så det passar ju mig bra iaf :P haha. Annars hade jag inte åkt dit.



som tur är så har jag lite saker o göra kommande helger så jag slipper sitta hemma iaf. börjar fan få myror i arslet av att ha noll planer på helgerna :P

2009-03-15 @ 13:58:29
Hemsida: http://Wysteriiasblogg.se
Wysteriia

Är ju då de flesta är lediga så de helger jag inte jobbar måste jag verkligen se till att vara lite mer social tror jag :P haha

2009-03-15 @ 14:10:40
Hemsida: http://Wysteriiasblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...