Att heta Maria och vara lite schizo.

[ 2009-03-17 ][ 08:44:10 ]



Åh guuuuuuuu......
Jag har varit lite schizo här nu på morgonen. Vaknade med ett ryck vid 7.40 och var livrädd att jag hade försovit mig, tittade på klockan och pustade ut eftersom jag ställt klockan på 8.20. Somnar om. Och vaknar med ett ryck 7.45 och var livrädd att jag försovit mig, kollade på klockan och pustade ut. ;)
Så här höll jag på ända till klockan ringde.
Tror ni jag gick upp? Nej....
Tror ni jag försökte hålla mig vaken? Nej....

Så nu har jag förutom min dunderförkylning (som fortfarande pågår, CRAP!) så har jag en härligt blixtrande huvudvärk.
Underbart, inte sant?

Jag är lite schizo, jag vet ;)

Åh jag älskar att titta ut genom fönstret och se att solen skiner! =D
Det gör mig så otroligt glad, och då kan jag till och med ha överseende med en äcklig förkylning och en blixtrande huvudvärk.
Nu ska jag fixa ordning mig och åka till jobbet =)

Ha en underbar dag sötisar!

Kommentarer
jess

hoppas huvudvärken gå r över så du får en bra dag. krami

Tess · Stylish-B.se

Hoppas du har en bra dag schizo Mia =) haha

2009-03-17 @ 15:27:32
Hemsida: http://stylish-b.se
Maado

Haha, sådär brukar jag också göra :P

2009-03-17 @ 21:53:34
Hemsida: http://maaado.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...