Sophie bokningsbar på webben och Disp.

[ 2009-06-23 ][ 12:07:41 ]



Idag är första dagen jag har Sophie anställd, det skulle egentligen ha varit i onsdags men eftersom vi fick översvämmning så fick jag lov att skicka hem henne.
Det känns helt galet, jag, lilla jag har en anställd! =D Sjukt coolt.

Nu kan ni även boka in er på Sophie på vår webbokning, och ni betalar bara 50% av priset hos henne!
Så en klipp och färg blir alltså ca 500kr, superbra va? =D

Vi har varit duktiga och städat i salongen, det var skönt att få lite sommarfräscht.
Vi har även fått in ett nytt märke, Disp.
Disp är ett svenskt märke som dessutom är Planet Friendly, vilket betyder att att produkterna är till 90% naturliga råvaror och de innehåller inte heller paraben eller konserveringsmedel.
Disp testar heller inte sina produkter på djur vilket i mina ögon ger dem ett stort plus i kanten.



Psssst! Glöm inte att tävla om goodiebagen
HÄR!



Kommentarer
johanna

jag är mäkta stolt över dig gumman!! tack för igår!

Sara

Oj, märket disp låter ju fantastiskt. Värt att testa verkar det som.

Och priserna för klipp och färgning lockar ju.. :)

2009-06-23 @ 17:21:31
Hemsida: http://saralindholm.blogspot.com
Anna

Haj där!

Gör först och främst tummen upp för Disp!



Vilket passande namn på honom, Atlas, helt perfekt. =oD

Jaså, pga allergi då? Lite konsig för Andreas funderade på att skaffa hund när han bodde där hemma och min var med någon gång. Visserligen låg han mest i hallen då och kortare stunder. Men hemma hos Paul då? Ni kan väl tälta på gräsmattan annars om de inte vill ha vovven inne under natten? Hoppas det löser sig.

tjing!

2009-06-24 @ 21:52:53
Hemsida: http://anniebauk.blogg.se/
Emelie

Nu är hon bokad!!!!!

2009-06-25 @ 12:03:40
Hemsida: http://emeliepernille.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...