Jag tror jag spricker av stolthet.

[ 2009-06-29 ][ 16:04:42 ]



Ja det tror jag faktiskt att jag gör snart.
Idag har jag haft en kund som kom hit för att hon tycker att den hon brukar gå till är så dålig och hon har hört att jag är så bra så hon ville testa. Hon blev så otroligt nöjd och hon ville tvinga hit sin dotter så att hon också ska få en fin frisyr. Dessutom ringde det en kund och bokade in sig för att hon inte är nöjd med den frisören hon har och hon har också hört att jag är så bra.

Tror ni jag känner mig just något stolt nu? Vet ni hur skönt det känns när det ringer/kommer ned folk och säger sådana saker? =)
Fast jag är sjuk som sjutton så lyckas jag prestera.
Jag är stolt över mig själv.


Kommentarer
Marie

Klart att du ska vara stolt !! Du är bäst, så är det bara!!! Ska boka en tid jag också nu...... Ha en bra kväll. Kram Marie

2009-06-29 @ 18:50:53
Emilies Skafferi

TAck så mycket!

Tess [Stylish-B.se]

Klart du ska vara stolt =) Du är ju sjukt duktig. Jag längtar tills den dagen då jag faktiskt får mitt hår fixat av dig. Kram.

2009-06-30 @ 18:01:07
Hemsida: http://stylish-b.se
Elise - En blogg är som en dagbok

thumbs up! ;)

2009-07-01 @ 00:36:13
Hemsida: http://lisessa.blogg.se/
jess

Haha, har dom kommit på att du är bäst nu?! Det var på tiden! Snart har du ALLA Moras kunde i din salong och sen kan du flytta till större och ha massa som jobbar för dig ihihi Kan radan se det framför mig :D



Man blir otroligt glad av att höra att kunder blir nöjda och skickar familj och vänner för dom ska bli fina med. Det värmer otroligt och man får upp tron om sig själv och sina drömmar hihi

2009-07-01 @ 09:05:16
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/
Jessica

Men du ÄR ju superbra!! Har alltid varit nöjd när jag lämnat din salong (och skolan också för den delen när du gick där)! =)



Kanske kan fråga dig en sak här? Har hört att det inte är superbra att färga håret när man är gravid... Har du hört något om det?? Dags för mig att boka tid snart men vet inte hur jag ska göra med färgningen!



Kramar till dig!!

2009-07-01 @ 09:49:19
Hemsida: http://dromdansaren.blogg.se/
Susanna

Klart som fan du ska vara stolt! Jag är HELT överlycklig över mitt hår =D Jag blev så otroligt nöjd och jag känner verkligen att det här är jag! Dessutom är det så sjukt skönt att bara behöva spraya i stort sett sen är frisyren klar =) Älskar´t!

2009-07-04 @ 16:50:37
Hemsida: http://sannaaah.blogg.se/
Anonym

inget fel på självförtroendet där inte, hehe!=)

2009-07-09 @ 09:50:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...