Jag är imponerad av Gratisbio

[ 2009-06-26 ][ 23:02:32 ]



Jag hoppas att ni inte har missat att Gratisbio har gjort om inne på sidan?
Nu är det mer som ett community, det är lättare att samla poäng då man tex får 1 poäng per dag när man loggar in, 1 poäng när man skriver i en gästbok osv. Många bäckar små ni vet.
Det bästa av allt (förutom att det är mycket lättare att få poäng) är att man kan hämta ut presentkort redan vid 200 poäng! =D
Kanonbra eller hur? Jag är grymt imponerad över att Gratisbio tänker till så mycket som de gör och att de verkligen gör allt för att det ska bli lättare att samla poäng.

Om du inte redan är registerad, gör som jag och registrera dig!
När du registrerar dig får du 50 poäng, alldeles gratis. Och skulle du vilja registerar dig via min länk så får du ytterligare 25 poäng! =)
I sådana fall, registrera dig ----> HÄR <----

Bra jobbat Gratisbio!

Pssst! Jag känner att jag ligger på vuxenpoäng, för vet ni vad jag beställde för mina 4000 poäng som jag hade?
Jo presentkort på ICA Maxi.
Mat är gott... Och dyrt, så det är perfekt! =)

Kommentarer
felicia östman

jättefin blogg!

ska vi lägga till varandra på bloglovin? :)

Anonym

Tack så mycket, funkar salongen bra för dig då? kram

2009-06-27 @ 11:08:26
­-Milly-

Fin blogg du har!

Är allt väl med dig ikväll?



Jag la till dig på bloglovin'

gör gärna detsamma om du tycker om min blogg :)



KRAM!

2009-06-27 @ 23:18:37
Hemsida: http://designbymilly.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...