Underbara Gratisbio

[ 2009-01-12 ][ 17:51:19 ]



Jag är verkligen, verkligen tacksam att Gratisbio finns när man är så fattig som jag är. I mellandagarna fick jag ett presentkort på H&M för 500kr och på Åhléns för 200kr och nu har jag precis beställt hem ytterligare ett presentkort på H&M för 700kr. Hade jag inte varit medlem på Gratisbio så hade jag inte kunnat shoppa ett dugg.

I mellandagarna när jag fick mitt presentkort firade jag en orgie med att köpa en massa fina underkläder. Jag har inte köpt nya underkläder på några år så det förtjänade jag.

Om du inte är medlem på Gratisbio så tycker jag verkligen att du ska bli det.
I välkomstpresent får du 50 poäng och skulle du värvas av mig får du 25 poäng extra.

Så söta ni, fortsätt registrera er via min länk så att jag kan att få presentkort nu när jag inte kan ta ut någon lön =/

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...